Cap de setmana important pel nostre Primer Equip Masculí i pel Juvenil A. Dos dels bucs insígnia del club s’enfronten a rivals directes i ho fan a domicili, en un diumenge tarda que pot ser d’autèntica joia vermell-i-negra.
El SantCu Masculí visita, a les 17h, el Viladecans. Ras i curt, tercer contra segon classificat del grup 3 de Primera Catalana. Duel directe per agafar encara més força a la part alta de la classificació i consolidar, una jornada més, les opcions de lluita per les places d’ascens a Lliga Elit. Els de Joel Bravo acumulem 9 jornades consecutives sense conèixer la derrota, sumant 6 Victòria i 3 Empats, sent el segon equip amb menys gols encaixats (8) de tota la lliga.
Números més que il·lusionants però que, com tot a la vida, s’ha d’anar reforçant setmana rere setmana. I això és precisament el que volem fer, assaltar el Mpal. de Viladecans i treure els 3 punts d’un estadi on, dels cinc partits que han disputat els del Baix Llobregat com a locals, han vençut tots i cadascun d’ells. Per la nostra part, seguim invictes com a visitants, dada que volem que segueixi igual després del cap de setmana.
En aquest sentit, el nostre tècnic assegura que “encara no hem fet res en aquesta lliga, però de moment som conscients i orgullosos de la feina que s’ha fet les primeres 10 jornades”. I quina millor manera de “celebrar-ho” que “disputant un partidàs contra un dels millors rivals de lliga, amb un equip, club i cos tècnic experimentat i en un dels camps més difícils de la Primera Catalana”, creu Bravo. I a Viladecans hi anirem “amb la identitat i personalitat que hem construït i que necesitarem mostrar-la en la màxima expressió. Confio plenament que estarem a l’alçada”.
El SantCu Masculí ocupa la 2a posició a la taula amb 21 punts, mentre el Viladecans és 3r amb 20 punts.
El Juvenil A visita, a les 18h, el Gimnàstic de Manresa. Després de la primera victòria de la història a Divisió d’Honor, els de Miki Rega i Víctor Sánchez volen aprofitar la inèrcia per tornar a sumar i fer-ho davant un rival directe per a la permanència. Sens dubte, un dels partits que pot marcar el rumb de la temporada i que pot significar la primera pedra de la remuntada, després d’un inici de temporada on el futbol i els resultats han estat molt i molt cruels amb el SantCu.
Al davant, un rival que encara no ha guanyat cap partit com a local després de cinc jornades jugant a casa. Una dada que ens dona encara més confiança per anar a la capital del Bages i poder tornar cap a Sant Cugat amb, com a mínim, un punt al sarró. I, encara més, amb l’al·licient de sumar +3 per sortir de la zona de descens.
De cara al partit, Miki Rega té clara la fòrmula: “competir com si ens juguéssim la nostra pròpia vida, saber patir quan el partit se’ns posi complicat i ser contundents a les àrees”. I és que “després d’una primera victòria que recordarem tota la vida, necessitem mantenir la tendència i aprofitar per maximitzar les nostres habilitats competitives”, diu el tècnic. “Ser a prop de la nostra millor ens farà sumar punts de manera regular”, assegura el santcugatenc.
El Juvenil A és 15è a la taula amb 6 punts, mentre el Gimnàstic de Manresa ocupa la 13ª plaça amb 7 punts.
#SomVermelliNegres #SomelSantCugat